Godziny dostępności nauczyciela w roku szkolnym 2024/25 |
---|
Imię i nazwisko nauczyciela | dzień | godzina | pomieszczenie |
Dyżury nauczycieli: | |||
mgr Barbara Białogłowicz-Barcik | czwartek piątek |
13:30 - 14:00 |
pokój nauczycielski |
mgr Ireneusz Barcik | wtorek raz w miesiącu |
10:45 - 11:30 |
pokój nauczycielski |
mgr Jadwiga Buzdygan | środa piątek |
7:30 - 8:00 |
pokój nauczycielski |
mgr Ilona Głowacz | środa raz w miesiącu |
14:30 - 15:00 |
pokój nauczycielski |
mgr Beata Jagoda-Jedynak | środa piątek |
13:00 - 13:20 |
pokój nauczycielski |
mgr Dorota Jakóbik | wtorek | 7:00 - 8:00 |
pokój nauczycielski |
mgr Marta Jakóbik | poniedziałek | 7:00 - 8:00 |
pokój nauczycielski |
mgr Katarzyna Jonkisz | piątek | 7:00 - 8:00 |
gabinet dyrektora |
mgr Agnieszka Kałuża | czwartek | 11:00 - 11:30 |
pokój nauczycielski |
mgr Jolanta Kuciel | piątek | 9:50 - 10:50 |
pokój nauczycielski |
mgr Justyna Kurzańska | środa czwartek |
12:00 - 12:30 |
pokój nauczycielski |
mgr Sławomir Małocha | piątek | 10:45 - 11:45 |
pokój nauczycielski |
mgr Agnieszka Mistarz | piątek | 14:15 - 15:15 |
pokój nauczycielski |
mgr Jolanta Mitka | poniedziałek | 7:00 - 8:00 |
pokój nauczycielski |
mgr Anna Nowak | czwartek piątek |
10:00 - 10:30 |
pokój nauczycielski |
mgr Barbara Pater | środa | 11:30 - 12:30 |
gabinet dyrektora |
mgr Marzena Raźny | środa | 7:00 - 8:00 |
pokój nauczycielski |
mgr Joanna Słota | poniedziałek | 10:35 - 11:35 |
pokój nauczycielski |
mgr Marek Szala | poniedziałek czwartek |
7:30 - 8:00 |
sala 212 |
mgr Kinga Turecka- Kurek | czwartek | 10:45 - 11:30 |
pokój nauczycielski |
Informacje:
Dziennik elektroniczny
UONET+ to nowoczesny system uczniowski obejmujący e-dziennik, sekretariat szkolny, świadectwa, zastępstwa oraz witrynę rodziców i uczniów.
otwórz
Dni wolne od zajęć dydaktycznych 2024/25
Wykaz dodatkowych dni wolnych od zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2024/25
zobacz
Godziny dostępności 2024/25
Informacje dotyczące konsultacji.
Konsultacje dla rodziców uczniów naszej szkoły mają charakter dobrowolny. Celem ich jest wyjaśnienie trudnych kwestii, omówienie zachowania i postępów w nauce.