https://dziennik.vulcan.edu.pl/szk/

Proces aktualizacji konta w dzienniku UONET+ obejmuje 3 kroki.

Krok 1: Uczeń i Rodzic logują się do Dziennika (wybierająć opcję "Logowanie przez zmianą").
Krok 2: Uczeń i Rodzic potwierdzają dane, wpisując ostatnie 4 cyfry numeru PESEL Ucznia.
Krok 3: Uczeń i Rodzic wybierają typ konta (konto zwykłe lub konto eduVULCAN).
PROGRAM ETWINNTING
Artykuł zmodyfikowano dn. 24.04.2017 r. | autor: Admin

 A FUNNY SCHOOL DAY 


Od października do końca grudnia 2017 roku uczniowie Szkoły Podstawowej w Brodłach brali udział w projekcie na platformie e-twinning zatytułowanym „ A Funny School Day”. W projekcie brała udział klasa 3 wraz z wychowawcą Joanną Słotą oraz Dorotą Kwadrans.
zobacz


 Christmas Cards Exchange by post 


W październiku 2018 r. został rozpoczęty projekt na platformie e-twinning zatytułowany „Christmas Cards Exchange by post”. Projekt ten trwał do grudnia bieżącego roku.
W projekcie brała udział klasa 6 wraz z wychowawcą Dorotą Kwadrans.
zobacz


 eTwinning- Europejska Społeczność Szkolna 


eTwinning to łączenie i współpraca szkół w Europie za pośrednictwem mediów elektronicznych i promowanie szkolenia nauczycieli. Jest to edukacyjny program Unii Europejskiej, który promuje wykorzystywanie technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w szkołach europejskich.
zobacz


 PROJEKT - RUN FOR MATH 


Realizując ten projekt uczniowie klasy I gimnazjum będą mieli do wykonania kilka zadań. Pierwsze zadanie to wykonanie prezentacji swojej klasy w języku angielskim. Umieszczenie jej na stronie i wysłanie do naszych przyjaciół z zagranicy. Abyśmy mogli się wzajemnie poznać pooglądamy prezentacje wysłane do nas przez innych uczestników projektu ( z Hiszpanii, Norwegii oraz Polski).
zobacz


 PROJEKT - Rubik's Cubes contest 


Biorąc udział w tym projekcie najpierw mamy za zadanie wykonać w języku angielskim prezentację naszej szkoły i przesłać ją do innych uczestników projektu. Wszystko po to, abyśmy mogli poznać naszych partnerów z Polski oraz Francji, a oni aby mogli poznać nas.
zobacz