https://dziennik.vulcan.edu.pl/szk/

Proces aktualizacji konta w dzienniku UONET+ obejmuje 3 kroki.

Krok 1: Uczeń i Rodzic logują się do Dziennika (wybierająć opcję "Logowanie przez zmianą").
Krok 2: Uczeń i Rodzic potwierdzają dane, wpisując ostatnie 4 cyfry numeru PESEL Ucznia.
Krok 3: Uczeń i Rodzic wybierają typ konta (konto zwykłe lub konto eduVULCAN).
Projekty edukacyjne 2014/2015
Artykuł zmodyfikowano dn. 14.12.2014 r. | autor: Admin



Gimnazjalny Projekt Edukacyjny w roku szkolnym 2014/2015

W roku szkolnym 2014/2015 w Zespole Szkół nr2 w Brodłach realizowany był projekt edukacyjny „Henryk Sienkiewicz patronem naszej szkoły” .
Uczniowie i nauczyciele włączyli się do akcji Narodowe Czytanie Sienkiewicza, którego inicjatorem był Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej.
Uczniowie klasy drugiej, pod opieką nauczycieli, przygotowali grę miejską popularyzującą twórczość Henryka Sienkiewicza, prezentację multimedialną dotyczącą ekranizacji jego powieści. Powstał również plakat inspirowany filmowymi adaptacjami powieści naszego patrona.
Wszyscy uczniowie naszej szkoły obejrzeli fragmenty filmów nakręconych na podstawie powieści Henryka Sienkiewicza: „Krzyżacy”, „Ogniem i mieczem” , ,,Pan Wołodyjowski” , ,, Potop” , ,,W pustyni i w puszczy”, ,Rodzina połanieckich”, ,,Quo vadis''. Maraton filmowy zachęcił uczniów do poznania dzieł polskiego noblisty, pokazał kulisy realizacji filmów na podstawie jego powieści . Uczniowie przygotowali również ciekawostki związane z realizacją filmów.
W ramach realizacji projektu uczniowie klasy drugiej przygotowali grę miejską. Młodzież wykazała się niezwykłą pomysłowością, dokładnością, wykorzystała bardzo oryginalne rozwiązania i włożyła wiele wysiłku w wykonanie tego zadania. Opracowali zasady gry miejskiej i projekt graficzny waluty użytej w grze tj ,,Henryków” .Przygotowali rebusy, krzyżówki, pytania o różnym stopniu trudności, dotyczące faktów z życia pisarza, jego podróży a przede wszystkim jego bogatej twórczości, pytania dotyczące rozpoznawania fragmentów utworów muzycznych oraz rozpoznawania aktorów kreujących postaci z filmowych adaptacji powieści naszego patrona. W rozwiązywaniu zadań pomocny okazał się również plakat przygotowany przez jedna z grup.
Wszyscy uczniowie zostali zaangażowani w grę. Młodsi, pod opieką swoich starszych kolegów, rozwiązywali zadania w ośmiu bazach dobrze się przy tym bawiąc. Na koniec podsumowano wyniki drużyn i wyłoniono najlepszych.
Mamy nadzieję, że podjęte działania przyczynią się do wzrostu zainteresowania literaturą polską, a przede wszystkim twórczością Henryka Sienkiewicza, który pisał nie tylko „ku pokrzepieniu serc”.
Dorota Jakóbik