Regulamin dyskotek i innych imprez
Artykuł zmodyfikowano dn. 25.9.2017 r. | autor:
XIII. REGULAMIN DYSKOTEK I INNYCH IMPREZ
- W Szkole Podstawowej w czasie wolnym od nauki mogą być organizowane dyskoteki szkolne i imprezy jako forma zagospodarowania czasu wolnego uczniów
- Organizatorem imprezy może być Samorząd Szkolny lub inna grupa inicjatywna (klasa, organizacja działająca w szkole ), po uprzedniej zgodzie Dyrektora szkoły.
- Dyskoteki i inne imprezy mogą odbywać się w godzinach wyznaczonych przez dyrektora. Uczniowie przychodzą wówczas nie wcześniej niż kwadrans przed rozpoczęciem. Po godzinie rozpoczęcia imprezy drzwi szkoły zostają zamknięte
- W trakcie imprezy szkolnej obowiązuje bezwzględny zakaz wychodzenia na zewnątrz szkoły
- Uczniowie biorący udział w dyskotece, muszą dostarczyć pisemną zgodę od rodziców na uczestnictwo. Rodzic zapewnia przywóz oraz powrót dziecka do domu i bierze wówczas za niego odpowiedzialność. W przypadku gdy jest zagwarantowany dowóz rodzic bierze odpowiedzialność za bezpieczny powrót dziecka z przystanku (załącznik nr 1/XIII)
- Organizator jest zobowiązany sporządzić listę uczniów biorących udział w imprezie .Dyskoteka zostaje odwołana gdy chęć uczestnictwa w niej zgłosi mniej niż 40% uprawnionych uczniów.
- Na dyskotekę szkolną nie mogą być wpuszczane osoby z zewnątrz w tym absolwenci szkoły.
- Na dyskotece opiekę sprawuje co najmniej trzech nauczycieli, którzy także zabezpieczają obiekt szkolny w trakcie trwania imprezy, W przypadku braku odpowiedniej liczby opiekunów dyskoteka nie może się odbyć(odpowiedzialnym za jej odwołanie jest Dyrektor szkoły)
- Wszystkim uczniom –uczestnikom imprezy szkolnej bezwzględnie zabrania się palenia tytoniu, spożywania alkoholu, zażywania środków odurzających.
- Na dyskotekę obowiązuje zakaz wnoszenia niebezpiecznych przedmiotów. Przedmioty wartościowe wnoszone są na własną odpowiedzialność.
- W przypadku nieprzestrzegania postanowień niniejszego regulaminu (bójki, palenie papierosów, przekleństwa itp.)organizator dyskoteki lub opiekun ma prawo usunąć uczestnika dyskoteki z budynku szkoły (po telefonicznym zawiadomieniu rodzica lub opiekuna) lub zakończyć dyskotekę przed czasem. Uczeń usunięty z dyskoteki musi być odebrany przez rodzica lub upoważnioną przez niego osobę.
- Konsekwencje nieodpowiedniego zachowania na dyskotece ustalone są przez wychowawcę i Dyrektora szkoły.
- Straty materialne powstałe z winy ucznia pokrywane są przez sprawcę (rodzica).
- Dyrektor szkoły i wychowawca może ukarać ucznia zakazem wstępu na dyskotekę czy inną imprezę szkolną za naganne zachowanie.
- W czasie dyskoteki lub innej imprezy szkolnej zapewniony jest dostęp do telefonu, a w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa uczestników czy budynku szkoły wskazane jest zawiadomienie Komendy Policji
- Regulamin obowiązuje od chwili ogłoszenia, Dyrekcja i wychowawcy zapoznają uczniów z regulaminem na godzinie wychowawczej oraz zebraniu z rodzicami
załącznik 1/XIII - Zgoda rodzica na udział ucznia w dyskotece/imprezie szkolnej
plik zmodyfikowany: 23 12 2023. r. |
otwórz 26.5 KB |
Trochę historii:
- Statut Szkoły Podstawowej w Brodłach
- Program wychowawo-profilaktyczny 2024- 2025.
- Standardy (reguły) ochrony małoletnich przed krzywdzeniem
- Regulaminy.
- Procedury zapewniające ład i bezpieczeństwo w szkole.
- Programy nauczania dla klas I -VIII.
- Podręczniki i ćwiczenia dla klas I - VIII
- Wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego (WSDZ)
- RODO
- Raport z ewaluacji Szkoła Podstawowa 2014/15
- Raport z ewaluacji Gimnazjum 2014/15
- Deklaracja w rodziców/ opiekunów prawnych sprawie korzystania z oddziału przedszkolnego