https://dziennik.vulcan.edu.pl/szk/

Proces aktualizacji konta w dzienniku UONET+ obejmuje 3 kroki.

Krok 1: Uczeń i Rodzic logują się do Dziennika (wybierająć opcję "Logowanie przez zmianą").
Krok 2: Uczeń i Rodzic potwierdzają dane, wpisując ostatnie 4 cyfry numeru PESEL Ucznia.
Krok 3: Uczeń i Rodzic wybierają typ konta (konto zwykłe lub konto eduVULCAN).
Procedura postępowania w sytuacji – wypadek w szkole lub na terenie szkoły
Artykuł zmodyfikowano dn. 2.10.2021 r. | autor: Administrator



III. Procedura postępowania w sytuacji – wypadek w szkole lub na terenie szkoły.

  1. Każdy pracownik szkoły, który zauważył lub dowiedział się o wypadku powinien niezwłocznie:
1) udzielić pierwszej pomocy w zależności od potrzeb (np. unieruchomić kończynę, założyć opaskę uciskową, wykonać sztuczne oddychanie),
2) w razie potrzeby sprowadzić fachową pomoc medyczną, wezwać pielęgniarkę, lekarza lub karetkę pogotowia,
3) zapewnić poszkodowanemu opiekę,
4) obserwować poszkodowanego do momentu przyjazdu karetki pogotowia,
5) zabezpieczyć miejsce wypadku,
  1. Zgłosić powyższy fakt dyrektorowi szkoły, a w przypadku jego nieobecności nauczycielowi sprawującemu zastępstwo za nieobecnego dyrektora.
  2. Zawiadomić rodziców ucznia o zaistniałej sytuacji.,
  3. Z zaistniałego zdarzenia sporządzony zostaje notatka protokół powypadkowy (załącznik nr.III/1).


Załącznik III/1 - Protokół ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku ucznia
plik zmodyfikowany: 23 12 2023. r.
otwórz

36 KB