https://dziennik.vulcan.edu.pl/szk/

Proces aktualizacji konta w dzienniku UONET+ obejmuje 3 kroki.

Krok 1: Uczeń i Rodzic logują się do Dziennika (wybierająć opcję "Logowanie przez zmianą").
Krok 2: Uczeń i Rodzic potwierdzają dane, wpisując ostatnie 4 cyfry numeru PESEL Ucznia.
Krok 3: Uczeń i Rodzic wybierają typ konta (konto zwykłe lub konto eduVULCAN).
Regulamin dyskotek i innych imprez
Artykuł zmodyfikowano dn. 25.9.2017 r. | autor:



XIII. REGULAMIN DYSKOTEK I INNYCH IMPREZ

  1. W Szkole Podstawowej w czasie wolnym od nauki mogą być organizowane dyskoteki szkolne i imprezy jako forma zagospodarowania czasu wolnego uczniów
  2. Organizatorem imprezy może być Samorząd Szkolny lub inna grupa inicjatywna (klasa, organizacja działająca w szkole ), po uprzedniej zgodzie Dyrektora szkoły.
  3. Dyskoteki i inne imprezy mogą odbywać się w godzinach wyznaczonych przez dyrektora. Uczniowie przychodzą wówczas nie wcześniej niż kwadrans przed rozpoczęciem. Po godzinie rozpoczęcia imprezy drzwi szkoły zostają zamknięte
  4. W trakcie imprezy szkolnej obowiązuje bezwzględny zakaz wychodzenia na zewnątrz szkoły
  5. Uczniowie biorący udział w dyskotece, muszą dostarczyć pisemną zgodę od rodziców na uczestnictwo. Rodzic zapewnia przywóz oraz powrót dziecka do domu i bierze wówczas za niego odpowiedzialność. W przypadku gdy jest zagwarantowany dowóz rodzic bierze odpowiedzialność za bezpieczny powrót dziecka z przystanku (załącznik nr 1/XIII)
  6. Organizator jest zobowiązany sporządzić listę uczniów biorących udział w imprezie .Dyskoteka zostaje odwołana gdy chęć uczestnictwa w niej zgłosi mniej niż 40% uprawnionych uczniów.
  7. Na dyskotekę szkolną nie mogą być wpuszczane osoby z zewnątrz w tym absolwenci szkoły.
  8. Na dyskotece opiekę sprawuje co najmniej trzech nauczycieli, którzy także zabezpieczają obiekt szkolny w trakcie trwania imprezy, W przypadku braku odpowiedniej liczby opiekunów dyskoteka nie może się odbyć(odpowiedzialnym za jej odwołanie jest Dyrektor szkoły)
  9. Wszystkim uczniom –uczestnikom imprezy szkolnej bezwzględnie zabrania się palenia tytoniu, spożywania alkoholu, zażywania środków odurzających.
  10. Na dyskotekę obowiązuje zakaz wnoszenia niebezpiecznych przedmiotów. Przedmioty wartościowe wnoszone są na własną odpowiedzialność.
  11. W przypadku nieprzestrzegania postanowień niniejszego regulaminu (bójki, palenie papierosów, przekleństwa itp.)organizator dyskoteki lub opiekun ma prawo usunąć uczestnika dyskoteki z budynku szkoły (po telefonicznym zawiadomieniu rodzica lub opiekuna) lub zakończyć dyskotekę przed czasem. Uczeń usunięty z dyskoteki musi być odebrany przez rodzica lub upoważnioną przez niego osobę.
  12. Konsekwencje nieodpowiedniego zachowania na dyskotece ustalone są przez wychowawcę i Dyrektora szkoły.
  13. Straty materialne powstałe z winy ucznia pokrywane są przez sprawcę (rodzica).
  14. Dyrektor szkoły i wychowawca może ukarać ucznia zakazem wstępu na dyskotekę czy inną imprezę szkolną za naganne zachowanie.
  15. W czasie dyskoteki lub innej imprezy szkolnej zapewniony jest dostęp do telefonu, a w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa uczestników czy budynku szkoły wskazane jest zawiadomienie Komendy Policji
  16. Regulamin obowiązuje od chwili ogłoszenia, Dyrekcja i wychowawcy zapoznają uczniów z regulaminem na godzinie wychowawczej oraz zebraniu z rodzicami


załącznik 1/XIII - Zgoda rodzica na udział ucznia w dyskotece/imprezie szkolnej
plik zmodyfikowany: 23 12 2023. r.
otwórz

26.5 KB